reede, 11. aprill 2008

Karjalaskekuu

Kevad tuleb, kari vaja välja lasta.
Koer-loomale on ussirohi keresse meelitatud ja taudivaba pritsi saab ta keresse kahe nädala pärast. Taudivaba tõend, millega ühistranspordis lehvitada, antakse EMÜ Väikeloomakliinikust vaikimisi kaasa. Tempel euroelaja europassi nagunii.
Skoda-loomaga on keerulisem. Esiteks ei leia talle õigeid papusid. Keldris lebavad kulunud suverehvide kõrval kahtlaselt uued rehvid, täisjooks, sobiv suurus - aga no millal ma need küll soetanud olen? Ma ei mäleta end kunagi nii rikas olevat, et täisjooksu uusi rehve osta! Kangesti tahaks ilusad papud alla panna, aga kui keegi sõber on need hoopis heauskselt talveks minu keldrisse ladustanud? Kahe võõra jalgratta omanikud ma suutsin tuvastada, saavad need laupäeval tagasi, kuigi paistavad head rattad olevat, aga no rehvid kelle omad on? Ma ei saa ka 1. maini oodata, kui kõigil autodel suvepapud all peavad olema. Siis võiks juba arvata, et olen õigustatud subjekt ise rehvid hoiutasuna kasutusele võtma...

Kommentaare ei ole: