kolmapäev, 19. juuli 2006

Diagnoosisin endal järjekordse põsekoopa põletiku. Mis see muud saab olla, kui valutavad korraga otsaluu, ninajuur, parem ülemine 6. hammas ja kolmiknärv. Kogu parem põsesarn on katsudes valus ja mingi vastiku maitsega ollus nõrgub ninaneelust... Heh, niipea kui sage vesistamine järele jätta, on vanad jamad platsis. Peaks hankima töö, mis iga päev nutma paneb – sibulalõikajana näiteks. Või help-deskina.

Täna oleks juba äärepealt Sonera help-deski hakanud tülitama laajakaista ühenduse seadistamise pärast. Mida ma oleks talle öelda osanud? Et ma orienteerun teite soomekeelses juhendis ja keskkonnas ainult käsikaudu ja ei saa tegelikult mitte mömmigi aru, milles viga on? Võtsin oma harjunult ingliskeelse vindoosa ette, aga ka sellest oli tolku ainult niipalju, et jõudsin oma help-deski abiga välja kohani, kus arvasime viga peituvat. Lõpuks aitas kõige tavalisem algoritm: un-instal (poista ohjelma), shut up (sammuta tietokone) ja hakka jälle otsast peale. Erinevus eelmise üritusega lihtsalt selles, et modem sai vahepeal konfitud, aga seda ju ükski kätevä ja helppoisa soomekeelne juhend ei ütelnud, mis järjekorras sammud peavad käima. Ainult terve talupojamõistus aitab selles karmis tehnoloogiamaailmas, ma ütlen!

Tehnika võimas progress jõudis tänase päevaga ka sajandivanuste palkseinte vahele. ADSL-püsiühendus laiadele rahvahulkadele pidada olema Soome lauatelefonifirmadel ideoloogiliselt eestlastelt maha viksitud. Mina ei tea, aga Eestis saab sama raha eest palju rohkem kui 1 Mb/s juhtmega püsiühenduse.

Aga lõppeks ma ilmavõrgu sain ja maasikakorjajaid sellest ei teavitanud, las magavad end homseks varajaseks tööpäevaks välja. Ainult Trintsule natuke nurga tagant näitasin, sai oma hot’is ja rate’is ära käia. Jama on selles, et mul ei ole teist ja pikka võrgujuhet kaasas ja saan oma masina ühendada ainult A laua taga, tema masinat juhtmest ilma jättes. Lisaks ilmnes minu internetialbumis ruumipakkujate umbne kitsarinnalisus ja sestap pean hakkama enne uute piltide ülespanekut tegema kummardusi ette ja taha ning likvideerima 286% kvoodiületuse.

Sest pilte on klõpsitud rohkelt. Esiteks Kihnus, mis tuule priskusest hoolimata ennast meeldejäävalt näitas. Ja seejärel Toivolas, mata mu süda siin.

Kommentaare ei ole: