neljapäev, 1. mai 2008

Artistlik perekond

Mõni aeg tagasi hakkas ämm oma juubeli pidamiseks valima kuupäeva, mis sobiks kogu perele. Selgus tõik, et sellist kuupäeva pole olemas ja mina ning Trints vahmiili esindajatena pidime pidus seletama, kui võimatu on kõigil hõivatud artistidel aega leida. Oma kallist poega ei kaisutanud ämm sellepärast, et lavastub muusikal "Barnum". Oma vanemat pojatütart ei emmanud ta sellepärast, et Kertu oli AnalogFM-ga RUTSil. Üks nädalavahetus hiljem olin mina HaleBoppiga Laululahingus ja Trints Rütmikaga Hispaanias võistlemas, kus nad võitsid 11 rühma seas 4. koha! Vat niisugune seltskond.
Trintsu ülesastumist Eesti meistrivõistlustel üritan (kui autole need tundmatud suvepapud olen selleks ajaks alla saanud) vaadata 3. mail Viljandis. "Barnumit" lähevad kolm ülejäänut oma silmaga kaema ilmselt 10. mail. Finaalsesse Laululahingusse läheb hoolitsev pere-ema 17. mail ja kamandab kõik telefoniklahve vajutama selleks ajaks.
Kuid AnalogFM rokkis täna lausa Tartu kesklinnas ja väga armsalt rokkis, kui armsus rokiga kuidagi kokku üldse sobib. Publik oli ka eriline - üks parmaat kõikus lavaesisel täitsa lustlikult, nii et Kertu pidi peaaegu keset laulu naerma hakkama. Ja ühed juhuslikud vennad tõid solistile kaks tohutut punti nartsisse (aga mahtusid ühte vaasi ära) koos põsemusiga ja üks väike poiss sai kõigi bändiliikmetega patsi lüüa. Heli oli mõnusalt paigas, ei matnud ega seganud ja paistis, et rahvale läks hästi peale. Ma ka kuulasin, et laps on hästi arenenud ja vaatasin, et näeb laval üsna veenev välja. Võluv igatahes :)

Kommentaare ei ole: