teisipäev, 7. august 2007

Töötaastusrehabilitatsiooniprogrammi alguseks

Ma tahan: olla rahva keeles ja meeles
Mul on: ebaloomulikud lokid ja süda hell
Ma vihkan: olukordi, kus inimesed jätavad olulise rääkimata ja keskenduvad ebaolulisele
Ma igatsen: majakest mere ääres, kui on hülgehall
Ma kahetsen: et Ateena Akropol on suht katki
Ma armastan: elu, säravat vaimu, sõpru ja sugulasi
Ma olen alati: uskunud muinasjutte
Ma ei ole: kaamel ega ka nõelasilm
Ma tantsin: meelsasti, pühendumusega. Tants pole mingi seltskondliku vestluse vorm!
Ma laulan: kogu aeg
Ma nutan: vihast ja meeleliigutusest
Ma kaotan: pea ja meelekindluse, neid on üsna raske üles leida kah
Ma tekitan segadust: iseendas ja enda ümber, vahel korrastan ka
Ma peaks õppima: keskenduma

LEMMIKUD
Number: 37 ...või 26
Värv: purpur või türkiis
Kuu: suvekuu
Laul: Post balneam prope stagnum? pigem midagi Jäääärelt
Toit: kus sees on šokolaad ja piparmünt koos
Jook: olen sõltuvuses Aqua plus veelähedasest kergelt mullisest joogist

KAS SA KUNAGI
1. Sööksid putuka? On söödud küll, juhuslikult aiasaaduste lisandina.
2. Hüppaksid benjit? Kui paelal minuga raskeks ei lähe...
3. Liugleksid? Oooo jaaaa....
4. Tapaksid kellegi? [siinkohal ma tahaks diskuteerida keelelise väljenduse üle, et kes liigitub keskite alla? Soome keeles näiteks öeldakse isegi koduloomade kohta 'se', kariloomadest rääkimata. Kas eesti keeles öeldakse kärbse kohta 'kes'?]
5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? Tule taevas appi, kui ma üritaks langevarjuga kusagilt mujalt hüpata! Nojah, võib-olla helikopterist...
6. Kõnniksid sütel? Milleks? Määrivad jalgu ja...
7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? Kui see on vastavas kultuurikontekstis kohane, siis jah.
8. Hakkaksid taimetoitlaseks? Olen oma perekonna siga ja jään omnivooriks, ilmselt.
9. Kannaksid triipudega pleedi? Mmm... see on konksuga küsimus, jah?
10. Laulaksid karaoket? Korduvalt ja sugugi mitte halvasti :P
11. Näitaksid punast tuld? Kas ma näen valgusfoori moodi välja?
12. Oleksid ellujääja? Kunagi ehk jah, praegu olen ju selgelt surmamineja :D
13. Paneksid kellegi nutma? Ega ma sibul ole, seega meelega mitte. Heameelega ka mitte. Kogemata on mõnikord niimoodi välja kukkunud.
14. Lööksid last? Kui enesevalitsemise säilitada suudan, siis mitte.
15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? Nüüd juba läheks, mõne hästisäilinud isiksusega :D

10 FAKTI
1. Kodulinn: Tallinn-Tartu
2. Juuste värv: vahelduv, viimati (oodamavaatan värvipaki pealt) väga hele blond
3. Juuste stiil: sassis
4. Silmade värv: sinimustvalge, ei, valgesinimust, fotodel ka valgesinipunane
5. Kinganumber: 7½-8½
6. Tuju: olemas, paiguti mitmekesine, vahelduva pilvisusega
7. Naha värv: natsionaal-rassistlikult kamašokolaadikarva hetkel
8. Vasakukäeline/paremakäeline: Parem vasak kui ei midagi.
9. Elanud välismaal? napilt

Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? Pythagoras
Kus sa viimati käisid? Vetsus
Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Kertu
Kellele viimati helistasid? oma sisemise julgeoleku eksperdile
Kas sa naerad tihti? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Karta on, et loota võib.
Kas oled sentimentaalne? Nõretavalt! Lisaks ka monumentaalne, skandaalne, parlamentaarne, aktuaalne, aktsidentaalne, argumentaarne, diferentsiaalne, dokumentaalne, eksistentsiaalne, eksperimentaalne, eksponentsiaalne, elementaarne, essentsiaalne, eventuaalne, fragmentaarne, fundamentaalne, instrumentaalne, komplementaarne, konfidentsiaalne, kontinentaalne, konventsionaalne, momentaanne, ornamentaalne, omnipotentsiaalne, protsentuaalne, referentsiaalne, rudimentaarne, sakramentaalne, suplementaarne, transtsendentaalne, tsentraalne, tsentrifugaalne...
...sekka lihtsalt dentaalne ja mentaalne.
Keskmine nimi? Mai-Tea
Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? Vähemalt neid kõiki!
Kas oled sõbralik? Enamasti, kui ma parasjagu ebasõbralik pole.
Kelle voodis magasid eelmisel öösel? Oli vist poolakate oma, aga ma ostsin selle neilt ära, ausalt!
Viimased filmid, mida vaatasid? Almodovari "Hable con ella" ja "Entre tinieblas".
Mida sa tegid eelmisel keskööl? Filme vaatasin.
Mida viimati küpsetasid? Kooki.
Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Kui mina võin need lühemaks lõigata, siis olgu või pikad.
Kas kannad käevõrusid? Juhtub, et ka jalavõrusid.
Hetkel kuulad? Vaikust.

Veel paar:
1. Lemmikbänd? Analoog muidugi!
2. Mida sa suitsetad? Pole elus ühtki suitsu tõmmanud.
3. Oled rahul praeguse eluga? Ptüi-ptüi-ptüi! et ära ei sõnuks.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Ei, milleks?
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Pilku enda peal. Ja naeratust.
6. Kas sulle meeldivad raamatud? Umbe!
7. Kas sa tahad abielluda? Sõltuvalt asjaosalistest.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Vee äärde orelit kuulama.

Šnitti võiks võtta: Uurija, Kertu ja sõbrad, ebalogaalne, Kuutroll, kidari

Kommentaare ei ole: