teisipäev, 11. märts 2008

ajupuuduses...

... allun kergesti teiste provokatsioonidele.

1. Kirjuta, kuidas möödus naistepäev, kas lilli kinkisid või said?
- ei ühtki lille naistepäeval!! eelmisel päeval sain kolm kollast kevadist nartsissi. üle pika aja oli sedagi kohutavalt palju. päev ise möödus... väga kiirelt, pikalt ja mitmekesiselt. hommikul vabandasin end küll naistepäevaga, kui rakendasin naiselikku õelust ja ei kavatsenud-suvatsenud lasta mõnel meesterahval ilusat hommikut maha magada.
2. Mida sa hetkel mõtled? - et tuleb uni ullike, aga dvd-keevitajal on veel protsess pooleli...
3. Mis laulu sa viimati kuulasid? - linnulaulu
4. Milles oled andekas? - kõiges, aga peamiselt endasseuskumises. kas usun või ei usu - niii lihtne see ongi!
5. Mida sa ei suuda teha? - rahulikult, sügavas meelerahus paigal istuda. see ei loe, et ma pealtnäha apaatne olen, mõte peksleb peas edasi ju.
6. Kõige rumalam tegu, mida oled teinud? - hüljanud inimesi, kes mind armastasid.
7. Kuhu reisiksid kõige meelsamini? - purjekaga merele
8. Nimeta film ja roll, kus oleksid mänginud peaosa (esimene meeldetulev)? - röövlitütar Ronja.
9. Sinu kolm soovi kuldkalakesele? - häh, kas teie siis ei tea, et piisab ühest soovist: anna mulle jõudu muuta asju, mida ma muuta suudan ja leppida asjadega, mida ma muuta ei saa, ning mõistust nende vahel vahet teha.
10. Kas koer või kass? - kasse on arvukalt olnud, koeri ainult üks. märkad vahet?
11. Kas arstiks või aednikuks? - pigem aednikuks. arst on ikka liiga suur ambitsioon minu jaoks.
12. Ütle kolm nime, kelle valiksid järgmiseks presidendiks (üks olgu blogijaist)? - kasvõi kõik: Ilves peaaegu juba on, L@ssie on universuminaba nagunii, Wildikas oma vaadetelt passiks hästi.
13. Kes on su guru? - põlvetäied esivanemaid.
14. Millist raamatut oled viimasel ajal lugenud suurima naudinguga? - vanasti oli kombeks öelda, et hoiuraamatut. üldiselt - naudin seda, mida loen. kui lugeda ei viitsi, järelikult ei naudi ka.
15. Ütle kolm omadust, mida enda juures heaks ei kiida? - arrogants, laiskus, kärsitus.
16. Sinu parim tegu senises elus? - müüa endale maha suhtumine "Tehke lihtsam nägu!"
17. Kas Jumal on armastus? - väga halva karmaga küsimus. ma ju ei tunne jumalat ei nägu- ega tegupidi. küll aga tunnen Armastust.
19. Mitu liiget võiks olla Eesti parlamendis? - arvutage ise: 4 per naisterahvas, 5 per meesterahvas, mõnede sigudike sabasid loendamata.
20. Nimeta 10 blogijat, kelle vastused Sind huvitaksid. - ohh, mai tunnegi nii paljusid! aga nimetagem siiski mõned, keda olen märganud ulli-teste teatava küünilise mõnuga vastavat: kader, varahoidja, redpencilbox, ajuhaamer.

Kommentaare ei ole: