reede, 22. august 2008

vanadusest ;)

Dakilt võtsin. Täitsa asjakohaselt.

25 vanaduse tundemärki

1. Su toataimed elavad ja õitsevad ning ükski neis ei kõlba suitsetamiseks.
Ei ela nad midagi, kui mina neid ei kasta. Ja siis ka vahel ei ela.
2. Seks ühekohalises voodi ei tule kõne allagi. Tuleb. Nagu ka huvitavamates kohtades.
3. Su külmutuskapis on rohkem toiduaineid kui õlut. Kogu aeg on toit enamuses olnud. Õlu hakkab domineerima seoses saunaga ehk.
4. Kell on 6 hommikul. On ärkamise, mitte magamamineku aeg. :D:D:D Ma tean veel üht, kelle kohta hiljutise põhjal sama väita ei saanud, vähemalt 2 ööl :)
5. Sa kuuled oma lemmiklaulu klassikaraadiost. Kindlasti mitte Star FMst vms.
6. Sa jälgid ilmateadet. Jälgin jah, kui mingit väliäkšuuni kavandan. Ja leinakuulutusi jälgin ka, et kellega enam arvestama ei pea :D:D:D
7. Su sõbrad abielluvad mitte ei “käi”. Oi kuidas käivad! Vahel isegi närvidele...
8. 120 päeva asemel on sul 28 päeva puhkust. Aga kui palju öid? ja mitu nädalavahetust?
9. Mõiste “korralikud riided” ei tähenda enam puhtaid teksasid ja pusa. Pole kunagi tähendanudki.
10. Sina oled see, kes helistab politseisse siis, kui kusagil muusika liiga kõvasti mängib. Ei viitsi. Kasutan kõrvatroppe.
11. Vanemad sugulased tunnevad ennast sinu kuuldes täiskasvanute nalju rääkides mugavalt. Pigem nii, et mina tunnen end mugavalt neile täsikasvanute nalju rääkides.
12. Sa ei tea, mis kell kiirtoidukohad kinni pannakse. Pole kunagi teadnud. Kas neid üldse pannakse kinni?
13. Su auto liisingumakse tõuseb ja kindlustusmakse langeb. Misse liisingumakse on?
14. Su koer on teaduslikul dieedil mitte ei söö kiirtoidu jäätmeid. Ma kardan, et poest ostetav salapärase koostisega konserv ja inimeste rõõmuks värviliseks ja kondikujuliseks vormitud krõbuskid ei ole eriti teaduslik toit...
15. Diivanil magamine paneb selja valutama. Ei ütleks, magan enamuse öid diivanvoodis.
16. Sa teed lõunauinakuid. Ma armastan kella-nelja-uinakuid tegelikult juba 20ndatest saati :P
17. Õhtusöök ja kino ongi kogu väljaskäimine, mitte ainult sissejuhatus. On ka huvitavamaid sissejuhatusi.
18. Hunniku grillkanakoibade söömine öösel kell 3 mitte ei rahusta, vaid hoopis ärritab su seedimist. Pole kunagi proovinud grillkanakoibi öösel kell 3, kas peaks?
19. Apteegis käid sa ibuprofeeni ja söetablettide, mitte rasedustesti või kondoomide järel. Seal on ju igast muud kraami ka: nohutilku ja herpesesalvi ja vinnivedelikke ja konnasilmaplaastrit...
20. 50 kroonine veinipudel ei ole enam “päris hea kraam”. Pole kunagi olnud.
21. Sa sööd hommikusöögi ajal hommikusööki. Ma joon kohvi ja näksin midagi pika hambaga. Kas seda saab hommikusöögiks pidada?
22. “Ma ei jõua enam nii palju juua, kui vanasti” asemel ütled sa “Ma ei joo enam kunagi nii palju”. Ei ütle. Ma tõesti suudan teatud tingimustel juua rohkem kui vanasti, aga milleks?
23. 90% ajas, mis sa arvuti ees istud, kulutad sa tõesti töö tegemiseks. Ärge uskuge, isegi kui ma sellist nägu teen.
24. Sa jood enne baari minekut kodus selleks, et raha kokku hoida. Ei, ma hoian raha kokku, jättes endale ise baaris joogi ostmata.
25. Kui sõbranna teatab, et ta on rase, siis sa õnnitled teda, mitte ei küsi, et kuidas kurat see nüüd juhtus. Aga nõnda küsida poleks ilus mingil juhul!

Boonus:
26. Sa loed terve nimekirja läbi ja otsid paaniliselt üht punkti, mis sinu puhul ei kehti. Sa ei leia seda. Siis saadad sa selle nimekirja aadressi paarile vanale sõbrale või lausa lingid oma blogis, sest sa tead, et see meeldiks neile ka.

Kommentaare ei ole: