esmaspäev, 11. september 2006

öösel nägin unes et mingi suurem koorifestival oli kus paljud eesti koorid võistlesid ja pidi koolimajades vms mattidel ööbima ja mina olin jälle see kes pidi piletite toidutalongide nänni ja teiste heaolu eest hoolitsema kuigi meeles pole mis kooriga ma seekord osalesin aga kursavend TK kui vana tenor ise laulis selles kooris kuigi ma pole temaga iial ühes kooris laulnud ta oli väga hoolimatu kuidagi mu vastu vist tõlgendasin seda nii sest ta pole viitsinud orkutis mu taotlusele vastata aga kokkupuude selle nädalalõpu sessil temaga oli kena ja kosutav iseenesest jah nüüd ma aiman miks ta mu unesse tuli meelde tuletama et tal oli toimetajaid vaja olemine oli hästi lohutu sest kuigi hoolitsesin teiste eest polnud ma üldse enda vajadustele mõelnud ja magamiskoti ja mati olin maha jätnud kuid sellele teised tähelepanu ei pööranud vaid pöörasid hoopis selja C vilksatas ka korra kusagil põgusalt aga mõtlesin ainult et mis ma ikka lähen tema käest lohutust otsima meestel nagunii oma rida ajada naiskooriga järelikult laulsin ise ikka mingis sega- või kammerkooris üritus tundus olevat lustiline ja hoogne mina üksi kibe tõde olin norgus ärkasin õnnetuna äratuskella peale tänane kübeviku sissekanne on kirjutatud kokkuhoidlikult ja säästlikult 100% taaskasutatavate bitikeste abil seda on lubatud kopeerida juura- ja haldustudengitel kirjavahemärkide positsioneerimise õppimiseks tänan tähelepanu eest

Kommentaare ei ole: