reede, 4. märts 2005

Plaanid hommikul:
1) viia Feliciakene naabrivalvet äratavate väljutushäälte tõttu remonti
2) ja pinnida panka, kas nad teavad mu pangakaardi pin-koodi.

Punkti 1 õnnestus lisada mõlkis esitiib. Oleks pidanud esiklaasile kinnitatud tahavaatepeeglisse vaatama, enne kui tagurdad - sellise morda peale tarduvad kõik lähiliiklejad. Aga miks see peegel siis ei peegeldand õigel ajal! Mis teeme sellise kuritahtliku peegliga? Kõrvalistuja uksest juhikohale vingerdades löön ta lihtsalt ja labaselt peaga maha. Aitäh, et autoparandajate leiva ja leivakõrvase eest hoolitsesid!

Pangakaardi pin-kood on uskumatult lihtne neljakohaline nummer. Minu kaardi puhul piisab selle sisestamiseks klahvistiku ühest reast. Kaks korda sain poes valesti proovida ja kolm korda automaadis, mis teeb kokku 5 valekombinatsiooni.
Ülesanne matemaatikutele: Mitu neljakohalist kombinatsiooni saab kolmest numbrist, kui on teada, milliseid numbreid on koodis topelt (lisaks paiknevad korduvad numbrid kõrvuti)?
Eedeni individuaalboksis tehti mulle selgeks, et seda õiget kombinatsiooni teame ainult mina ja vanajumal. Aardejaht jätkus, kuni issand ilmutas mulle räbaldunud kaardi peidukoha.

Päeva hitid on siiski 'eelrahuldatud taotlus' ja 'laenatud imetaja'.

Kommentaare ei ole: